бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

изискан (речникова поезия)

Posted by late на 28.06.2010

1. (изтънчен) refined, elegant, exquisite, distinguished
(прекомерно) fastidious
(издържан) excellent
(с добър вкус) in good/excellent taste, tasteful
(изискани маниери) polished/refined manners
2. (поискан) demanded, requested, required, asked for

4 Отговора to “изискан (речникова поезия)”

  1. ejjjik said

    late,
    тъкмо почна да ми досаждаш с тази „речникова поезия“ и взех, че се записах на курс по английски, така че от следващия понеделник ще те разбирам по-добре и даже може тайничко да ти благодаря 🙂

  2. late said

    мислех,
    че си на „ти“ с английския,

    но това няма нищо общо с
    речниковата (ми) поезия –

    тя е друга бира )) –
    не всичко е учене, ejjjik😉

    п.п. извън това, т. нар. речникова поезия съвсем спокойно би
    могла да влезе и в учебниците за изучаване на английски език –

    би могла да се разглежда като нов подход в усвояването
    лексикалната страна и на двата езика – английски и български
    ;))

  3. ejjjik said

    съвсем шеговито исках да ти намигна 🙂
    иначе съм на „ти“ с английския, но не съм учила сериозно от гимназията, тоест доста работи съм забравила, затова сега се записвам на един advanced интензивен курс, за да ми послужи за „преговор“ преди да кандидатствам за сертификат
    абсолютно си права за новия подход, именно заради това ти казах, че ще ми бъде много полезна поезията (ти)
    (понеже не си падам много по това изящно словесно изкуство, сега един вид ще има къде да се загнезди в ежедневието ми :-))

  4. late said

    много добре правиш с курса и сертификата,
    аз отдавна го имам като идея,
    но все не успявам да се организирам –

    компенсирам с речникова поезия )))

Вашият коментар

 
