бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

да нарисуваш превер, жак)

Posted by late на 05.07.2010

(не знам кой е авторът)

5 Отговора to “да нарисуваш превер, жак)”

  1. lynn said

    извън това:
    Венци, моят бивш съпруг е изложил картини на партера на общината (Благоевград) и в част от тези картини можеш да откриеш свои стихове, от блога, когато аз съм коментирала. Не му е хрумнало, че може да имаш нещо против🙂 дано наистина нямаш, получило се е интересно, подписал ги е late, стиховете, не картините, защото така са подписани в блога. Ако има проблем, ще му кажа да ги свали. Аз днес ги видях.

  2. late said

    ха, че ме изненадваш,
    сериозно ли това?))

    и кои точно стихове?
    (аз не всички си одобрявам)

    а картините какви са,
    като стил –

    стана ми мн любопитно ))

    (пък и на партера на общината –
    хич не се виждам точно там )))))

    иначе –
    не бих имала нищо против

    стиховете да са подписани
    и с реалното ми име,

    стига преди това да са обсъдени
    предварително, разбира се ))

    ех, че ме изненада –
    изби рибите направо)))

  3. lynn said

    абстракции
    мисля, че ще ти харесат🙂
    преписал ги е със своя почерк
    има и мои
    и ми беше мнооого интересно да ги гледам
    все едно са ми избягали
    и си правят каквото им хрумне

    в Благоевград ли си?

  4. late said

    интересно )))

    не съм в бл-град,
    но тъкмо днес
    си мислех за няколко дни отмор там ))

  5. late said

    иначе 2-ри път : ) –

    навремето правихме подобен експеримент –
    стих/текст в рисунка/фотография с една приятелка,

    но в електронен вариант,
    резултатът – http://alberta.dir.bg/_wm/library/item.php?did=350741&df=522983&dflid=3 : )

Вашият коментар

 
