бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

поздравителна картичка 12

Posted by late на 16.07.2010

здравей, съвсем прясно е кървенето ми, напуканите устни мълчат. облизвам минутата, закотвила остротата си в празния спомен. не бързам. бавна и топла съм. провирам се между пръстите ти. забивам. минутата и остротата й. детето се скрива в храста. бащата украсява историята си. плаче. майката изтънява до точка. отварям следващата страница. мастилото е бяло. бавна съм. не бързам. денят и нощта обтягат обръчи около шията ми. бяла и топла. поднових играта на дама. кортасар сънува. силвия плат строи похлупаци. обичам, когато духа вятър. кожата ми се превръща в хвърчило. гарванът гони. усмивката ми е цветен балон. тихо е под стъпките. черно-бяло, смълчано. моментът, в който пеперудите цъфтят. подбирам думи за хранилки. бели, черни, продълговати и ръбести. ранявам мисълта си, укротявам вървежа й. сърцето ми спира и запаметява цветния момент. на върха на езика ми избуява глухарче. вятърът притихва. нежно, обло. изтяга гръбнак и замира в кротко очакване. тихо е. ръцете ми рисуват дъжд. жадна съм. бавна и топла. с изтънял поглед. уморен. кадърът е бял. нагорещен. измислен. дамата отгръща следващата страница. здравей, знаеш, че сънят е бяло мъркане на черна котка, не спирай да вървиш, ще се събудиш!

Вашият коментар

 
