бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

„жена с гарван“, 1904 г., пабло пикасо

Posted by late на 03.08.2010

8 Отговора to “„жена с гарван“, 1904 г., пабло пикасо”

  1. ejjjik said

    Оу, разкошна е! Напомня ми на палячото му, сигурно са рисувани в един период.

  2. late said

    и на мен страшно ми харесва! и, понеже, досега с по-голям инетрес се бях взирала в кубистичните му платна, когато попаднах на „жената с гарван“, напарво ахнах от удоволствие😀.

    за клоуна – не знам кога точно е рисуван, но определено има сходна стилистика🙂.

    заформя се буря – уау, обичам!😀

  3. ejjjik said

    О, ти да знаеш – аз съм на планина и тук какви светкавици имаше снощи… Пък аз тъкмо гледах самичка един _страшен_ филм, който и ти препоръчвам – Ghost Writer (2010) 🙂

  4. late said

    хех, че ти завидях – съвсем леко и благородно, за гръмотевиците🙂 пък за филма –

    освен, да ми го заемеш, ако би ти било удобно🙂, по някое време, между някоя и друга гръмотевица🙂. че

    с процедурата „теглене на филми“ съм скарана (и по технически причини). пък аз, от своя страна,

    ще попитам чичко гугъл за повечко инфо за точно този „призрачен“ филм. или – филмът

    не е призрачен, а е препратка към „пандора в конго“ и писателите „негри“😉. мерси за препоръката!🙂

    п.п. някакви новини относно „казуса „читанка“, какво се случва с момчетата, стоящи зад „читанката“? и,

    пак по този повод, докато бяха шумотевиците, попаднах на инфо за задържане на младеж, носещ определена тениска, с

    конкретни надписи, впоследствие бяха свиквани разни комисии да отсъдят как аджеба трябва да постъпи държавата в този

    точно случай и се завъртяха едни абсурди, точно като от „процеса“ на кафка. в първия момент като прочетох тази

    „новина“, помислих, че е някаква шега, с цел да се осмеят абсурдните реакции държавни около казуса „читанка“. после обаче,

    като си разтърках очите и прочетох пак, осъзнах, че това е реалност и този случай е разклонение на случая „читанка“. разтърсих се

    за още инфо, но нищо не се появи. в следващите дни пак пробвах и пак нищо. и сега – 100 години по-късно, ндоумението ми

    прерасна в огромно съмнение дали въобще някога съм прочитала подобно инфо – точно като в учебниците за психично манипулиране или

    там както се казва на тези практики, при които с внушения даден свидетел се превръща в негоден, като му се създаде представата, че

    нещото, което е видял, в действителност не се е случило и чисто и просто е било плод на въображението му. та,

    като човек, следящ казуса „читанка“ изотвътре, ако имаш някаква информация и за случая с тениската, уясни моля те ситуацията,

    че да изляза от абсурдната мистика, в която мозъкът ми тъне още от първия миг на прочитането на въпросното инфо. мерси предварително😀

  5. ejjjik said

    Хаха, Лейт, обърка ме съвсем с послеписа 🙂 Не бях чула за случая, но доколкото потърсих в гугъл, става дума за ебавка на сайта Невероятно – http://neverojatno.wordpress.com/2010/06/28/gdbop-com/

    По въпроса за филма – вярвам, че най-удобно и за двете ни е да ти го пратя по скайпа. Събота и неделя ще бъда онлайн между 20 и 22ч. Ще участвам в работни конференции, така че няма да мога да „говоря“ с другиго, но поне да ти го пусна – ще мога 🙂 Намери ме по мейла – bistra1 в gmail.🙂

  6. late said

    аз от друго място попаднах на „новината“ за тениската, там тя стоеше по-достоверно, не че и в посочения стайт не стои така, особено за тези, които не знаят за замисъла на въпросния сайт🙂 та,

    добре, че е шега-реакция на абсурда около „читанка“ – идеална е, поздравления за автора й🙂

    за филма – няма да стане по начина, по който предлагаш, поради техническите причини, засягащи моя компютър. след време,

    като достигна и до тази дейност )), ще изпразня едната си флашка (по дискове) и едва тогава ще мога да приема „пратката“😀 в

    този смисъл – просто запази филма, ако е удобно, не го трий и като настъпи удобният час – ще се свържа с теб, става ли така?🙂

  7. ejjjik said

    Добре 🙂

  8. late said

    мерси🙂

Вашият коментар

 
