бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

в тази книга ми се ще да надзърна

Posted by late на 09.09.2010

„Флейтата на съня“, Венцеслав Константинов,
предстои да излезе, издава: „Сиела“.

6 Отговора to “в тази книга ми се ще да надзърна”

  1. lilia said

    Наистина човърка любопитството.

  2. late said

    Нали?🙂 Както се казва – особено любопитен е погледът на Специалиста🙂. След множеството преводи на немскоезични автори и дългогодишно ровене из немскоезичната литература, крайно време беше да се случи и подобно изследване изпод перото на В. К.🙂

  3. murmrun said

    http://alba.hit.bg/poetry/poetry.htm

  4. late said

    точно поезия от в. к. не бях чела,
    данке, ще надзърна🙂

  5. ve said

    „в тази книга ми се ще да надзърна“

    И аз!

    Венцислав Константинов е истинско Изключение.
    Предизвиква въздишка на облекчение – Височината все пак същуствува!

  6. late said

    Амин🙂

Вашият коментар

 
