бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

ето тази книга ИСКАМ

Posted by late на 07.10.2010

притеснява ме единствено високата цена.
„алетра“ си запазват марката на най-скъпото издателство.

книгата:

българското издание:

авторът: анджела картър (1940 -1992)

колажът е взет от: тук

„Анджела Картър (1940 -1992) е от най-радикалните британски писателки след Втората световна война. Романите „Нощи в цирка“ и „Мъдри деца“, разказите-приказки от „Кървавата стая“, са наричани от критиците „фантастична гротеска“ и „модерна готика“. През 2008 „Таймс“ я поставя на десето място в класацията си на 50-те най-големи британски писатели след 1945. Анджела Картър се издава за пръв път на български език.“ (цит. по: страницата на издателството)

„Анджела Картър е британска писателка и журналистка. Нейното писане е забележителен образец на магическия реализъм, към който се добавят готически мотиви, постмодерна еклектика, фройдистка трактовка на насилието и еротиката, фентъзи светове.“ (цит. по:)

хубава корица, поредна книга на картър:

още книги от анджела картър

10 Отговора to “ето тази книга ИСКАМ”

  1. lammoth said

    корицата на английското издание ми по-харесва🙂 На българското просто са лепнали картина на Салвадор Дали, но мен съдържанието ме интересува повече🙂

  2. late said

    да, и аз така по отношение
    на корицата🙂,
    а за съдържанието –

    любопитството ми,
    освен от жанровата смес –
    готика, фентъзи, сюр,
    магически реализъм и т. н.,

    се изостри и поради факта,
    че каквото и да се зачете
    за Анджела К.,
    никъде не се
    пропуска да се отбележи,

    че езикът й е великолепен,
    пък аз си умирам
    за великолепни стилове😀

    и тъй, тръпна в очакване
    на момента,
    в който ще се
    сдобия с тази книга🙂,

    ако ме изпревариш,
    сподели впечатления,

    моля🙂

  3. зори said

    Много добре, пусна ми мухата – да видим какво ще излезе…

  4. late said

    не говори, че едва се удържам
    да не хукна към някоя книжарница….. ))

  5. зори said

    и ти ли, Бруте😉
    Нищо – така трябва – любопитството трябва да се наказва.

  6. late said

    напълно си права : )

  7. murmrun said

    аз, да се похваля, имам тази книга от рождения си ден🙂 „вината“ е на lautrededor🙂

  8. late said

    е, това вече се казва НОВИНА –
    много ви обичам. и двете😀

  9. murmrun said

    подсети ме да я взема като се виждаме🙂

  10. late said

    когато я прочетеш,
    можеш да ми я заемеш : )

    (захванала съм 101 неща,
    така че търпеливо ще изчакам ))

Вашият коментар

 
