бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

изтънчени видения

Posted by late на 13.10.2010

нарязан разрязан
пръстът разтваря
хартията свети
бяло неоново бяло
играта е малък трион
пространството млъква
тялото свито на куб
продава желания
пръстът разтваря
разрязва нарязан
кубът се пропуква
ъгълът свети
бяло неоново бяло
детето е мак
снегът е видение
устните плуват
мрачно прозрачно
неистово черно
аз съм детето
с беззъбата майка
прерязани вени
източен език
аз съм
гърбът ми е счупен
езикът прерязан
биговам косата си
в облаци дим
денят се препъва
ръката се свива
бяло неоново бяло
прегърбен език
растат дробовете
свирят копитата
разтяга се
пролетен ден
бели неоново
бели бесилки
мокри невръстни
плуват насън
очите отворени
в малка кутия
притискат затискат
главата се свива
гръбнакът е счупен
денят е стрела
с пролетен вкус
в гърлото вбита
изострена нежна
израства дъга
бяла неново бяла
нарязан разрязан
пръстът разтваря
хартията свети
детето е мак

Вашият коментар

 
