бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

идват празници,

Posted by late на 09.11.2010

а и страшно много непразници,

и, ако някой, случайно,
съвсем, съвсем
случайно,
пожелае, реши
и пристъпи кам действие,

да не се чуди много, много,
това е. идеалният подарък.

за всекиго и никого ; )

4 Отговора to “идват празници,”

  1. щом се е вдъхновявал от Борхес, Кортасар и Пара.. наистина ще е идеално да си го подаря😉
    между другото прочетох „Всички души“, искам още Мариас🙂

  2. late said

    и аз имам такива помисли
    относно роберто боланьо,

    обаче – първо ще се отдам
    на вече заредените в списъка

    дами и господа (май, след бахман,
    ми останаха само господа ))

    и едва след тях,
    ще пристъпя и към боланьо –

    за да е по-пълно удоволствието ; )
    а мариас – ех, мариас,

    след като вече те е зарибил,
    да знаеш, че е доживотно –

    отърване няма : ) „игра на дама“
    на кортасар също е сред обичните

    ми книги (няма да е лошо
    да си открадна време и

    за повторното й зачитане). сдобих се
    преди векове и с „лотарията“ му,

    но още не съм намерила време
    и настроение за нея. та, тъй –

    прибрах се, привет : )

  3. привет, привет🙂
    може да се видим значи?
    а като намериш време и ако след „играта“ и „лотарията“ ти се чете още от Кортасар, аз имам всичко (почти) издадено на бг от него. а сега видях, че е излязла и поезия
    http://www.helikon.bg/books/44/153520_poeziia-hulio-kortasar.html

  4. late said

    да, разбрах за поезията му отдавна,
    обаче – нали

    сега не ми е на дневен ред,
    цената ми се стори скъпичка…..

    хубаво е, че го имаш,
    когато ми дойде кортасар-музата,

    ще се възползвам, мерси : )
    за виждането –

    ще сигнализирам допълнително : )

Вашият коментар

 
