бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

тази вечер,

Posted by late на 14.01.2011

канал 1, 21:45,
„снимки в палермо“, 2008 г.,
германия, франция, италия,
сценарист и режисьор: вим вендерс.

4 Отговора to “тази вечер,”

  1. хареса ли ти?

  2. late said

    още не съм го гледала.
    довечера ще разбера : )

  3. о, помислих, че вчера са го давали🙂
    на мен невероятно ми хареса първия път, когато го гледах на София филм фест, след премиерата си взех и автограф от Вендерс. по-късно го гледах втори път и макар че го нямаше първоначалния ефект, пак ми се стори доста добър

  4. late said

    изостри любопитството ми : )

    пък второто изречение от линка на бнт,
    анонсиращ филма:

    „Вендерс дублира Боб Фос /“Ах, този джаз“/ и вместо джаз-хореограф,
    предлага пънк-фотограф в бягство от неизбежния враг на живота – смъртта.“,

    отвори и друго поле на размисъл,
    което ще тече в мен докато гледам филма:

    като как различни режисьори третират
    и реализират еднин и същ мотив –

    творец-аутсайдер-потънал-в-екзистенциални-размисли.
    като – към посочените два филма,

    прибавям и „сладък живот“ на фелини,
    където имаме журналист

    вместо фотограф и хореограф.
    та, така – ще гледам с любопитство : )

Вашият коментар

 
