бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

„лабиринти“,

Posted by late на 25.03.2011

оригинално заглавие: „nine lives“,
сащ, 2005 г., режисьор:
родриго гарсия,
участват: глен клоуз,
кати бейкър,
ейми бренеман,
камерън диас,
холи хънтър,
калиста флокхарт,
валерия голино,
мат крейвън,
дани удбърн и др.,
тази вечер, 22:10, канал 1.

п.п. както става ясно от коментарите по-долу,
оригиналното заглавие на филма е

„things you can tell just by looking at her“ (1999) ,
пък в страницата на бнт говорят за „девет живота“.

5 Отговора to “„лабиринти“,”

  1. гледах го за втори път, приятен е🙂

  2. late said

    да, и аз го гледах за втори път,
    но, явно, беше започнал по-рано от обявения час,

    защото ми се губят част от деветте живота ))),
    някои от които вече бях гледала първия път,

    когато също не бях хванала филма от началото му,
    затова сега особено исках да го гледам. в цялостта му.

    и тъй – заключих,
    че филмът е почнал по-рано

    и се разрових в нета,
    за да видя кои сцени съм изпусналаааа

    и – попадам на инфо в уикипедия,
    което ме шашна и доразбуди тотално,

    понеже посочваше девет сцени
    съвсем различни от тези, които гледах,

    само две от тях съвпадаха с това,
    което бях гледала първия път

    и което сега бях пропуснала,
    поради по-ранното започване на филма.

    в същото време, в тубата има някои сцени,
    две от които съвпадат с моята информация за филма

    и една или две – с инфото от уикипедия.
    кашата стана тотална. зави ми се свят направо ))

    ето защо – страшно се зарадвах,
    че си гледала „лабиринтите“,

    хайде – помагай, да си наредя пъзела:

    инфото в уикипедия ли е объркано,
    или има две версии на филма,

    или няма нищо случайно в свободното
    превеждане на заглавитео –

    лабиринти, мда, и то какви!!
    са се получили ))

  3. оригиналното заглавие на филма, който даваха по БНТ, е Things you can tell just by looking at her, а не Nine lives, затова се объркваш😉
    http://www.imdb.com/title/tt0210358/

  4. late said

    ясно. объркването е дошло още от анонса на страницата на бнт,
    къденто, всъщност, говорят за „девет живота“,
    само клипчето е от филма, който излъчиха. дотук добре,

    обаче, все още не успявам да си обясня защо

    споменът ми от филма, който гледах преди н-години, съдържа всичко
    от „things you can tell just by looking at her“ + 2 сцени
    от „девет живота“, които две сцени изключително ясно си спомням,

    както и всичко от „нещата, които…“. дали не са
    излъчили някоя обединена версия на двата филма….

    както и да е, мерси за разяснението🙂

  5. […] оригинално заглавие: “nine lives”, сащ, 2005 г., режисьор: родриго гарсия, участват: глен клоуз, кати бейкър, ейми бренеман, елпидия карийо, […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

Вашият коментар

 
