бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

„друг живот“,

Posted by late на 04.05.2011

великобритания, 2001 г.,
филм на philip goodhew.

преди време попаднах на финала на филм, който финал разбуди всичките ми сетива. разтвори се под кожата ми, усука се около мислите ми и случи следния текст изпод пръстите ми.

сред многото филми с подобен край (който край ще спестя в сегашния текст), този грабва най-силно. поради естествеността си. никакви героизми пред лицето на смъртта, никакви хладнокръвия пред финалната права на живота. чисто. бурно. крясъчно. естествено. като в живота. и неговия преждевременен край.

дълго време носих писъка на този финал в съзнанието си. дълго време потъвах в неведението за подробностите около филма – заглавие, актьори, режисьор. така и не напрпавих опит да разсея фоновата тъмнина. финалната картина ми беше достатъчна. до днес. когато при поредната си разходка из тв-програмите, попаднах на заглавието „друг живот“ и на следната фотография над него.

нещо ме накара да потърся повече информация за филма, стоящ зад това заглавие. нещо ми припомни онзи отдавнашен писък, породен от финала на филм, който така и не разбрах как се казва.

е, сега имам шанса не просто да сглобя пъзела филм-заглавие, но и да сдобия финала, все още бръмчащ в главата ми, с неговото начало, защото тв 7, която не спира да изненадва с ценни филми, тази вечер от 22:15 часа ще излъчи един друг живот. благодаря за което : ).

Вашият коментар

 
