бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

отвори вратата

Posted by late на 21.06.2011

светът е огледален. на дъното. топлите дни просват бельото си. голо, потно, опипано. неми ръце опъват въжетата. в разгара на изречението, думите помятат. девствено. родените плъхове летят без посока. охлаждат градините, огласят дърветата. покоят е нож. ръката е силна. уверена. дъщерите, босоноги, потъват в канавките. полягат минутите, нагъват кожата. вятърът е щастливо копие, забито в нищото. отведи ме от тази земя. изрежи ме от тази история. обели ме от тялото. отпечатай изрезките. съший колаж. изяж ме. роди ме. езикът е нямо отсъствие. в пролуката влез. излез. светът е огледало. на дъното.

Вашият коментар

 
