бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

в този миг на бавна тишина

Posted by late на 15.09.2011

телефонът звъни
пречупва тишината
оглушала
от толкова удари

звъниш онемяла от толкова тишина
чукаш на вратата ми търсиш опора

между ребрата ми искаш звъниш
разчленяваш езика ми

отлепяш кожата ми пъхаш пръст
и око любопитно жадно желаещо

звъни телефонът звъниш
на пода разнищена
от толкова
звуци пронизана

тишината оглушала
в гърлото моето
бавно се стича изтича

ръката ти
оплетена в жица
чертае кръст милва ангел

звъни телефонът
търсиш опора

от толкова тишина озарен
гласът ми полита отлита

Вашият коментар

 
