бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

кухо петно

Posted by late на 20.09.2011

мигът, в който…
знаеш.

затварям очи
и пиша.
забравям.
(мигът, в който…
знаеш.)

буквите около мен
са пресъхнали
и изкорубени.
(мигът, в който…..
знаеш.)

и, все пак, пиша.
запотени устни
облизват мътните думи.
(мигът, в който…
знаеш.)

черно и сиво.
погледи,
потопени във восък.
светят.
(мигът, в който…
знаеш.)

зимно ми е.
ледът напряга кожата ми.
изреченията ми хрущят.
(мигът, в който….
знаеш.)

гола и тежка съм.
тялото ми – камък,
със счупени ръбове –
тежи. и е голо.
(мигът, в който….
знаеш.)

пръстите ми ровят земята,
плътна и тлъста,
обременена с живот.
твърде много живот.
(мигът, в който…
знаеш.)

засмуквам първия червей,
който устните ми постигат.
приютявам го. нежно и тихо,
в дъното на небцето си.
изстисквам сока му.
почти гальовно, като новородено,
засукало майчината гръд.
(мигът, в който…
знаеш.)

небето повръща гръмотевици.
гърлото му е обречено.
(мигът, в който…
знаеш.)

заплитат се.
пръстите ми.
тревата е току-що набола.
млада и твърда.
с премного кръв
в утробата си.
(мигът, в който…
знаеш.)

продължавам да пиша.
върху езика ми пролазват
мравки. порочни и морни.
(мигът, в който….
знаеш.)

линиите върху дланите ми
са прекършени. залепям ги
със слюнка. зелена и влажна.
променям почерка си.
(мигът, в който…
знаеш.)

откривам раните си. издълбавам
на дъното им облак. и ръка.
да го носи.
(мигът, в който…
знаеш.)

хладни буци кал се
настаняват дълбоко
в левия ми бял дроб.
десният – зъзне.
(мигът, в който…
знаеш.)

тъмно е. косата ми
пуска корени. тялото ми
изплюва соковете си. в
тежката пръст. тъмночервена.
рохка и сочна.
мигът, в който
пръстите ми спират да ровят.
знаеш.

петното е кухо.

(01. 07. 09.)

Вашият коментар

 
