бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

п.п.

Posted by late на 11.10.2011

напиши ми още нещо. с безсрамие.
заекът,
който подскача в съня ти –
с морков,
примамвам го, примамвам го.

8 Отговора to “п.п.”

  1. сухотата на мислите ми напомня на тази между бедрата на старица
    ни капка пот, ни помен от мъзга и сълзи
    има сянка в леглото ми, тананика нощем
    има и полупразна бутилка.

  2. late said

    мисълта, белезникава
    между пръстите
    между бедрата

    стича се бледата есен
    свлича се, белезникава

    между пръстите
    между бедрата

  3. сухите мисли, които
    предизвикват потоп
    сухите длани, които
    разтварям
    от положение на юмрук
    и неумело, но нежно
    приплъзвам

    между пръстите
    между бедрата

    а все оставам жадна

  4. late said

    юмручени длани
    юмручени писъци

    промушват езика
    притискат зъбите

  5. а есента се съблича
    беззвучно, неумолимо

    настръхнала е
    настръхнала съм

    затварям очи.

  6. late said

    буквите върху езика –
    дращят. и галят.

  7. думите. не ги изричам.
    в мен вали.

  8. late said

    и е топло. и тежко.
    тревите бодат.
    събуждат ме.
    потъвам в блатото.

    оросяват се дланите.
    морни и жадни.

Вашият коментар

 
