бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

като ехо в съня

Posted by late на 01.11.2011

разтварям прозорците на деня
ожулва ме слънцето
като ехо сънят
като гълъб
в ковчега на ной
в поредната приказка
образи вести
босоноги деца
и вретеното което
а принцесата спи
красиво удавена
пръстите – гердан върху тънката шия
върху бледия покрив параван
стаен перваз
прикрита дума
неизхвърлен камък
„жаден съм“ на кръста
а в думите: „жаден съм за теб“
върху листа изпод закривения почерк
ксерокопиран изтъняващ в метафора
принцът е мъртъв песента е песен на песните
а ти си красива като тигрица
овална обла сгушена върху езика ми
празните улици пречупват дъгата
символът мъркащ в дланите убит
ограбен осъден той тя то
висят стърчат копието горещо
превръща потта в кръв
страха в любов
херувимите пеят
грозното пате е още по-грозно
ръката която
образът който
в сянката в думата
счупвам ръцете си на иврит
в мароко и млечна индонезия
океанът прелита
главата ми празна изтървава
последната спирка първата буква
поредния възел
изгарят пустините
устните закривени зачервени
ме носят в мрака отлята в сепия
ламята триглава спи
златната ябълка короната на главата ми
жадна съм
в този ден
в който разтварям прозорците

като ехо в слънцето

Един коментар to “като ехо в съня”

  1. […] (клик) […]

Вашият коментар

 
