бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

панаири, панаири

Posted by late на 10.12.2011

поредният панаир на книгата вече е в ход. като гледам непрочетените книги в библиотеката си, за пореден път си казвам – никакви нови книги, никакви панаири, докато не изчета настоящите, които съм подхванала. разбира се, не винаги ми се получава въздържанието, тъй като все изниква нещо, което да провокира интереса ми. в този момент например ми е любопитно да надзърна в:

„хиляда години молитви“ на июн ли, https://lateinmoon.wordpress.com/page/2/, очевадно е защо. обожавам добре пипнатите корици. естетски. и първосигнални. въпросната книга вече поръчах на една приятелка и може да се каже, че „молитвите“ са на една ръка разстояние от мен : )

„моето опяване“ на дулсе мария кардозо пък – http://shop.pingvinite.bg/?cid=3&pid=48962, е най-новото ми откритие, благодаря ти, зори (http://zory-angel.com/?p=2681). направо едва се сдържам да не хукна или до панаира, или до някоя книжарница, за да си я взема.

любопитно ми е също така да прелистя и новата стихосбирка на марица колчева – „ластици“, http://books.janet45.com/books/683. нея определено ще прелистя и почета на място, защото портфейлът ми все още не е постигнал аристократичната висота, с която да си позволи 13 лева за стихосбирка. за мое огромно съжаление.

ще ми се да надзърна и в новата книга на мария донева – „магазин за обли камъчета“, http://books.janet45.com/books/685. също красива корица, зад която ми се иска да има от онези старите стихове на мария, познати ни от „има страшно“. доста по-зрели и тежащи от римувано-детските стихчета, които тя пише напоследък.

другата, и вече последна, че портфейлът ми съвсем няма да удържи, корица, провокираща ме с визията си, е:

.

„чекмедже за единични неща“, гергана пожарски.
художник: ина бъчварова. страхотна е, нали? : )

и тъй – панаири, панаири и красиви, завладяващи, корици, време е : )

4 Отговора to “панаири, панаири”

  1. зори said

    Следващите почивни дни се планира културно мероприятие по биропиене. Ако изтраеш и се видим – ще ти я дам да я прочетеш, ако не – пращай на мейла ми адрес – да я пратя по куриер😉

  2. late said

    уау, много мило, благодаря!! кога са следващите почивни дни? : )

  3. зори said

    Вероятно 18-ти

  4. late said

    устройва ме : ) (ще се доуточняваме по поща. още веднъж –
    мнооооого ти благодаря. и за находката,
    и за предоставената възможност да се гмурна в нея : ))

Вашият коментар

 
