бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

поздравителна картичка 5 (из архива)

Posted by late на 22.12.2011

здравей прекосявам алеята в кратката пауза на дъжда разтягам езика си и обирам наранените думи после бягам доволно и все назад очите ми от няколко дена са тъмни кухини ориентирам се чрез почерка си и заседналите в дъното погледи майката отсреща която изхлузва гърлото си (толкова тежки са стоновете върху петите й) бащата коленичил плътно в ъгъла със стиснати зъби и неверни очи детето бяга със скоростта на паяк аз гледам и бера овехтелите дъждовни капки границата е безумно малка както неведнъж съм ти казвала а белите маргарити отдавана вече не са бели прегоряха от слънцето както и аз беля се (усещаш нали) тичам все по-бавно жаждата ми отслабва зъбите ми светят остро в тъмното знаеш ли понякога както в един друг текст просто искам да ти кажа че отсъствам полето е неравно и необятно слънчогледите скланят глави челата им са полумъртви тежка съм като едрия дъжд разкървавяващ утробата на мътния облак скоро ще изгърмя светулките приютени дълбоко под ноктите ми ще изскочат в деня и кротко ще се удавят кожата ми леко ще настръхне дъното ще стане плоско като ходилата ми търсещи последна прошка за сбърканите пътища разпилените минути разкъсаните длани почерци погледи кости нищото е бял призрак закотвен дълбоко под гръдния ми кош диша издиша диша из ди шшшша а навън бели лястовици вещаят дълбока зима огънят ме дълбае изотвътре глезливо облизва очните ми дъна безкръвни и мълчаливи като прегракнал гарван под снежна леко заледена пряспа тихо е тихо и тъмно някак неистово кротко и топло моля те дишай внимателно много внимателно (бавно и с премерени реверанси) пръстите ми се чупят дума по дума буква по буква тъмнината мълчи като времето отдавна спряло и заклещено под езика ми (не забравяй да заключиш здраво погледа си!)

14.10.2009

Вашият коментар

 
