бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

идвам (речникова поезия)

Posted by late на 08.02.2012

движа се, пристигам.
получавам се.
идваше от магазина. писмата идват навреме.
от огъня идваше топлина. от улицата идваха викове.
появявам се. пътят идва от гората.
тези пари идват от труд.
настъпвам, наближавам.
идва есента. идва ваканцията.
идват изпитите.
следвам по ред. най-важното е времето, после идва цената.
стигам до размер, предел.
до извод.
хлябът ми идва много. водата ми идва до колене.
от фактите идвам до извода. идвам си.
връщам се вкъщи.
иска ми се, чувствам нужда.
идва ми да пея.
свестявам се. осъзнавам се.

омръзва ми.

Един коментар to “идвам (речникова поезия)”

  1. […] движа се, пристигам. […]

Вашият коментар

 
