бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

гледам (речникова поезия)

Posted by late на 19.02.2012

гледам филма. гледам децата навън
търся с поглед, проверявам
запознавам се като зрител
гледа ли новия филм?
стаята ми гледа към морето
гледам, че се страхуваш, мълчиш си
гледам да ти помогна
нищо не правя, бездействам
гледах една година майка си на легло
отглеждам, развъждам
ти мен не ме гледай, аз съм лесен
отнасям се
гадая, врачувам
обсъждам, разглеждам
тя гледа на кафе
гледаха ли делото?
гледай си работата!
гледам пилета, гледам краставици
гледам в ръцете
гледам накриво
гледам с четири очи
кой ще гледа детето?

очаквам с голямо нетърпение
работя, правя нещо извънредно предпазливо

Вашият коментар

 
