бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

Кафене „Бразилия“

Posted by late на 09.09.2012

Ура! Излязла е книгата, с която имах удоволствието да се позанимая
докато все още беше в нешлифован вариант.

Какво ли ще бъде първото впечатление
от физическия допир с нея?

Тръпна в очакване🙂

3 Отговора to “Кафене „Бразилия“”

  1. Наистина страхотна корица, зачетох и разказите – много приятни, всеки различен, създава специфична атмосфера, като в същото време личи почеркът на автора.
    Беше ми разказвала за работата си по тази книга, но не съм запомнила името й, купих си я ей така, та ми стана още по-приятно като видях и имената на редакторите.
    Освен това, не се натъквам на грешки, което си е рядкост напоследък.
    Поздрави🙂

  2. late said

    купих я!

    тялото е красиво. книжно красиво тяло.
    удоволствие за окото. доволна съм🙂

    имам няколко много любими разказа и един, който никак не харесвам.
    като цяло обаче стилът на дюкерс е добър. мек. топъл.

    дори когато разказва за отстранени, хладни намерения и действия.
    особено тогава. тоест – винаги, тъй като всичките й истории са такива.

    истински съм доволна🙂

  3. late said

    п.п. благодаря, м.🙂

Вашият коментар

 
