бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

на път за вкъщи,

Posted by late на 03.06.2015

на път за вкъщи, магнетичен мирис на книги провокира тялото ми да се завърти на 90 градуса точно в минутата преди да бъде всмукано от подземния водовъртеж на метрото, с бърза походка, след паметните 90 градуса, тялото ми потъва в светли книжни коридори, доставяйки наслада на изостреното ми обоняние, един рафт улавя погледа и след минута пръстите ми шарят из редове, изваяни върху мека хартия с цвят бледо екрю, съчетание каквото обожавам, един микроскопичен комар потъва в междуредието и леко разсейва погледа, но не и насладата от перфектното книжно тяло, думите минават една след друга и редят образи, подобно безкраен пъзел, уловил мисълта в крехката си мрежа, страниците препускат, фина мелодия обрамчва ухото, отвлича погледа и го захвърля върху друга корица, пръстите любопитно разгръщат, хартията и шрифтът отново в бледо екрю, меко-грапави, всмукващи, с обожание и ясно решение тялото поема своя 90-градусов въртеж и ме отвежда на касата с пре-ценен улов, предвещаващ прекрасна вечер, в уютни междуредия.

IMG_20150603_200627

Вашият коментар

 
