бодил

(ноктите – изрязани, нали?)

поздравителна картичка 20

Posted by late на 08.05.2016

накратко:

между редовете слънцето е бяло
носът е прав
усмивката чаровна
не разбирам първата и последната буква от името ти
не свалям пижамата
знаеш че обичам да играя на дама без кортасар
да се будя на открито със затворени очи
и ръце потопени във вятъра
чайникът отдавана е прашлясал
кафето кипи
гръбнакът ми е цветна дъга
тежестта го пропуква
наострям уши
обонянието ми те усеща
настръхнал и цветен
като коледно дърво без играчки
знам че е пролет
че болиш
и отсъстваш
знам че не ми се пише
и нямам смисъл
нямам навик
кола
червена рокля
и подходящи обувки за срещата
знам и ровя напосоки в джоба си
пресичам на червено
надолу часовете са шарени
минувачите късат четирилистни детелини
часът е няколко без нещо
лястовиците кротко съскат в ухото ми
знам и не искам да знам

(играя на дама без кортасар
и вплитам маргарити в думите)

твоя,
в.

3 Отговора to “поздравителна картичка 20”

  1. Много добро, браво……..

  2. late said

    Благодаря.

  3. Hypnagogic said

    Изтича покрай мен.
    Тя.
    На червено!
    Стиснах дръжката на чантата си по-силно.
    Нямам представа защо.
    Чантата беше пълна с няколко необходими за деня документа, портфейл, чифт ръкавици без пръсти и…
    …“без пръсти“, „без…, пръсти“!
    О!
    Връща се.
    Доближава.
    Иска ми огънче.
    Без пръсти не мога…
    …да дам огънче.
    Запалката се натиска с пръст.
    Стискам дръжката на чантата.
    Без пръсти.
    Стискам самообладанието си.
    Документа за деня.
    Дневната си легитимация срещу злоупотреби и извънредни ситуации като тази.
    Мънкам,
    думи,
    букви,
    звуци.
    Самообладанието къса копче от ризата ми.
    Копчето се търкулва в шепата ми.
    Без пръсти.
    Знам и не искам да знам какво мога да направя.
    Да…
    Н
    а
    п
    р
    а
    в
    я
    каквото мога,
    с запалка,
    без пръсти,
    след червеното на светофара,
    очи в очи с нея
    и цигара между нас!

Вашият коментар

 
